Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bláhová, Jitka ; Klementová, Miluše (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, využité marketingové metody, spokojenost zákazníků a další. V praktické části této práce je provedena analýza spokojenosti zákazníků společnosti DP Stavebniny Maršovice a.s. a následně vyhodnocení dotazníků. Na základě získaných informací z dotazníků jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matějová, Martina ; Matoušková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Poskytuje přehled o dané problematice, do které patří zejména analýza zákazníků a marketingového prostředí, marketingový výzkum a s tím spojené další pojmy. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti m.a. alu servis s.r.o. pomocí dotazníkového šetření a navrhnout a nalézt co nejefektivnější způsob jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a úroveň spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fričová, Andrea ; Kusák, Bohumil (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy Řeznictví u Kusáků s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.